Въпроси и отговори

Имате ли физически магазин, където предлагате продуктите си?

-Нямаме. Предлагаме продуктите си изключително и само онлайн.

Как мога да направя поръчка в онлайн магазина?

-Можете да направите поръчка по един от следните начини: – Чрез поръчка на тел: 0877 555 344, чрез регистрация в сайта ни – на имейл sales@thebed.bg или чрез контактната форма. При успешно направена поръчка чрез регистрация ще получите обратен email от нас с номера на поръчката Ви!

Изпълнявате ли поръчки без да са потвърдени?

-Всички поръчки, направени онлайн чрез регистрация, по телефона или чрез чат системата на сайта се обработват, след което наш служител се свързва с Вас, за да потвърдите направената поръчка и да Ви информира за деня на доставка. Поръчки, постъпили след 17 ч. се обработват на следващия работен ден!

Цените с включено ДДС ли са?

-Да, всички цени, посочени в онлайн магазин THEBED.BG са с включено ДДС, и са крайни.

Каква е цената на доставката?

-Всички продукти, изложени в онлайн магазин THEBED.BG се доставят БЕЗПЛАТНО с куриерска фирма ЕКОНТ до всички градове и села на територията на страна!

Какъв е срокът на доставката?

-В повечето случаи продуктите се доставят в рамките на 5-10 работни дни с куриерска фирма ЕКОНТ. Когато даден продукт не е наличен и изисква по-дълъг срок за доставка, наш служител се свързва с Вас, за да Ви уведоми за срока на доставка.

Може ли да ми бъде изработен матрак в нестандартен размер?

-Да, може ! Като се свържете на sales@thebed.bg или на телефон 0877 555 344 със запитване за конкретен размер и модел служителите ще Ви уведомят за цена и срок на изработка.

Кой отговаря за гаранционното обслужване на продуктите?

-Гаранцията на продуктите се поема изцяло от съответната фирма производител или вносител, като при възникнала рекламация онлайн магазин THEBED.BG предоставя на клиентите телефонните контакти на съответния производител.

Може ли да ми бъде издадена фактура?

-Можете да получите фактура за закупените от Вас стоки. След като направите поръчка, с Вас ще се свърже наш оператор за потвърждение. Фактурата ще Ви бъде доставена заедно с поръчаните стоки.

Как да избера правилния размер на матрака и подматрачната рамка?

За да изберете матрак с правилния размер трябва да измерите вътрешно пространство на леглото, където трябва да влезе матракът (т.нар. светъл отвор). Размерът на матрака и на подматрачната рамка трябва да са еднакви!

Има проблем с поръчката ми. Какво да правя?

-При възникнал проблем с Вашата поръчка, се свържете с нашите консултанти в посочената електронна поща sales@thebed.bg или на телефон 0877 555 344 и те ще Ви съдействат!

Мога ли да върна закупен от Вас продукт?

-Според Закона за защита на потребителя (ЗЗП), всеки потребител има право да върне закупен продукт в рамките на 14 дни, като транспортните разходи в този случай са за сметка на потребителя. Пълните условия прочетете в раздел Политика за връщане в нашите Общи условия тук.( Oбщи условия)

Как да върнем или предявим рекламация на продукт?

За да върнете продукт или предявите рекламация, трябва да изтеглите съответния формуляр. Трябва да го попълните, сканирате и да ни изпратите обратно под формата на имейл на: sales@thebed.bg към формуляра трябва да приложите снимки на продукта, както и на документите, които сте получили при доставка (Разписка за пощенски паричен превод и Стокова разписка, Гаранционна карта) . Рекламациите се разглеждат в срок от 7 работни дни, от датата на получаване на попълнения формуляр.